Ответ на сии вопросы [235 и 236].

Несть убо, несть в нас развратности в священном писании, о вопросителю! Но в вас, и в твоих вопросех суть и обретается излишество развратнаго разума. Не точию исторический, но и нравоучительный правый разум на свое развращение искривил еси, подобяся древоделю, не обретшему на свою потребу криваго древа, и прямое понужается кривити. Удобно убо познати всяк может и в мимошедших твоих вопросех, всюду развращенная износящих; но и в настоящем не трепещеши наскакати своим развращением, терзая постав златотканный священнаго писания. Не удовлился еси в прошедших твоих, в 168-м и 173-м, и в прочих о том же, но и зде паки таяжде повторяеши. Гряди убо обратно, и виждь о власти вязания и разрешения, епископом единем принадлежащей, в 168 ответе доволно ти представленная свидетельства, не претецы же мимо и 173 ответа о разнстве благословения архиерейска.

Но если внидем в разсмотрение и зде тобою приведенных свидетельств, то явне обрящем вопреки твоего разума стоящих. Аще, по Златоусту и Тарасию патриарху, архиерей от иерея разньствует: убо архиереи над поставлением владычествут; и если что недостаточно в нем обрящется, сии оное совершают, понеже, якоже в выше показанных ответех засвидетельствовахом, сей дар Святаго Духа не иерей, но архиерей имеет, и от него все совершенство в хиротонии зависит. И аще случится или от ереси обратитися иерею, или от падения востати, то не иерей сие разсмотряет и на достоинство прежнее возводит, но архиерей, о чем в помянутых ответех изъявихом, и в грядущих изъявите имамы.

А еже толкование Феофилактово нудишися припрягати к своему разуму, еже тамо неразньственне иерейский чин наречен божественным, и сим дадеся власть отпущати грехи. Но сице толкует Феофилакт разумом общекупным: понеже обычно есть священному писанию и епископов иереями нарицати, якоже в Деянии апостольском повествуется о Павле апостоле. Егда от Милита посла во Ефес призвати попы церковныя, зде убо попами сих назва; помале же техже и епископами наричет, иже, сим пришедшим к нему, нача к ним глаголати: внимайте убо себе и всему стаду, в немже вас Дух Святый постави епископы, пасти церковь Господа и Бога, юже снабде кровию своею (Деян. зач. 43). Виждь убо, кия прежде названы попами, последи тыя нарицаются епископами, имже и церковь пасти поручено есть. Но сам священный Златоуст о прежде бывшем извествует, яко епископи презвитерами и диаконами нарицахуся, о чесом в Беседах апостольских, к филипписиом, во главе 1-й, на листах 850 и 851, пространно пишет. Темже и зде, в толковании с блаженным Феофилактом такожде не разньственне епископский чин иерейским нарече. Понеже святии апостоли, в 39-м правиле своем, власть в вязании и разрешении грехов епископом имети определяют, иереи же без тех воли ничто не могут учинити. Карфагенскаго же собора отцы, в 43 правиле, ни по нужди презвитеру кающагося разрешити попущают. Блаженный же Гавриил Филадельфийский, дарование власти сея, еже вязати и решити, от Христа апостолом точно толкует на епископы, а не по вам, на попы; о чем зри книгу о седми тайнах, гл. 6.

Но и помяновеннии от тебе Златоуст с Феофилактом, в благовестии того же Иоанна на зачало 31-е толкующи, тако глаголют: и раби они, иереови ваши, не имут власти инем отпущати грехов (Благовест. л. 139). И паки от Луки, на зачало 95-е, еже кому что определяется, тако пишут: Диакони очищают оглашением учения, презвитери просвещают крещением, архиереи же священныя чины поставляют, еже есть рукоположение. Видиши ли, чины к действам, ни вящьше ни мнее реку предстоящих. До зде Феофилакт. Зри же зде внятно, яко диакони учению предлежат, презвитери же крещению, еже есть точию к соединению верным, а не чинов устроению, архиереи же священныя чины устрояют, еже есть рукоположение. Темже показуется не наше развратное священнаго писания толкование, но твое и твоих согласников криворазвращенное разумение ко оному есть и познавается.

Ответы Word Weekend — соедини буквы в слова 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 уровень

Похожие статьи:

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector